1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Legnica, dnia 15 lipca 2025 roku OGŁOSZENIE Prezydenta...
Wróć do listy komunikatów

Legnica, dnia 15 lipca 2025 roku OGŁOSZENIE Prezydenta...

Legnica, dnia 15 lipca 2025 roku
OGŁOSZENIE
Prezydenta Miasta Legnicy
o przystąpieniu do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Legnicy –
dzielnicy Kartuzy w rejonie ul. Cmentarnej, Kwiatowej i Brackiej
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) i art. 39 ust. 1 pkt 1, 3 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Legnicy uchwały Nr IX/86/24 z dnia 28 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzeniamiejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Legnicy – dzielnicy Kartuzy w rejonie ul. Cmentarnej, Kwiatowej i Brackiej.
Proszę o składanie informacji i wniosków, które mogą mieć wpływ na sposób zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem w terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r.
Wnioski należy kierować do Prezydenta Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8,59-220 Legnica, na dedykowanym formularzu stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509), udostępnionym w siedzibie Urzędu Miasta Legnicy oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta pod linkiem:
https://um.bip.legnica.eu/uml/architektura-i-budownictwo/planowanie-przestrzenne/ogloszenia/miejscowe-plany-zagospo/
Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci:
-papierowej na adres Urząd Miasta Legnicy, plac Słowiański 8,59-220 Legnica,
-elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP, platformy e-Doreczeń lub na adres:bok@legnica.eu
Wnioski w trybie ww. ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, można składać również w formie ustnej do protokołu.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Prezydent Miasta Legnicy