OBWIESZCZENIE Starosty Wysokomazowieckiego Zgodnie z art....
OBWIESZCZENIE
Starosty Wysokomazowieckiego
Zgodnie z art. 11fust. 3 i 4 ustawy z dnia10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r.,poz. 311 tj.), informuję, iż Starosta Wysokomazowiecki wydał na wniosek Burmistrza Ciechanowca – właściwego zarządcy drogi, decyzję Nr 13/2025 z dnia 1.07.2025 r. znak: BI.6740.3.11.2024.AB o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej zamierzenie inwestycyjne pn.:„Rozbudowa drogi gminnej – ul. Ralkowa wraz z łącznikiem z ul. Uszyńską w Ciechanowcu”wraz z zatwierdzeniem podziału nieruchomości oraz wycinką drzew, na odcinku w km rob. 0+000,00 - 0+403,00 oraz 0+000,00 - 0+132,00.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmuje:
- zatwierdzenie projektu budowlanego na przebudowę i rozbudowę drogi oraz ustalenie warunków jej zagospodarowania,
- zatwierdzenie projektu podziału działek objętych projektem podziału,
Z decyzją tą strony mogą zapoznać się w Wydziale Budownictwa i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A,
18-200 Wysokie Mazowieckie, pok. nr 34.
Pouczenie o przysługujących środkach zaskarżenia zawarte jest w decyzji.
Doręczenie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w stosunku do innych stron postępowania niż wnioskodawca uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu oraz w prasie lokalnej (zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego,art. 11fust. 3 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz uchwałą naczelnego Sądu Administracyjnego z 27 lutego 2017 r. o sygn. akt II OPS 2/16).
Dzień publicznego ogłoszenia na BIP urzędu Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:7.07.2025 r.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 18ust. 1e ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, o której mowa w art. 17, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.
Z up. STAROSTY
mgr inż. Dorota Wyszyńska-Żebrowska
Kierownik Wydziału Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska