1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OBWIESZCZENIE z dnia 08.04.2025 r. Stosownie do art. 49...
Wróć do listy komunikatów

OBWIESZCZENIE z dnia 08.04.2025 r. Stosownie do art. 49...

OBWIESZCZENIE
z dnia 08.04.2025 r.
Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 572) oraz w związku z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 311)
STAROSTA RZESZOWSKI
zawiadamia
że na wniosek z dnia 28.03.2025 r., złożony przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego, Ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, zostało wszczęte postępowanie administracyjne o sygnaturze AB.6740.15.3.2025, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „rozbudowa odcinka drogi gminnej publicznej Nr 1214R na odcinku od km 0+995,20 do km 1+910,80 w miejscowości Przewrotne i Pogwizdów Stary”.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na poniżej wymienionych działkach ewidencyjnych:
1. Działki położone w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
jednostka ewidencyjna: 181606_5 Głogów Małopolski, obręb ewidencyjny: 0006 Pogwizdów Stary:
działki nr ewid. 562/2 (562), 563/2 (563), 564/2 (564), 565/4 (565/1), 566/2 (566), 567/2 (567), 568/2 (568), 569/2 (569), 570/2 (570), 571/2 (571), 572/2 (572), 573/2 (573), 575/2 (575), 577/2 (577), 579/2 (579), 581/2 (581), 583/2 (583), 584/2 (584), 587/2 (587), 588/2 (588), 590/2 (590), 591/2 (591), 592/2 (592), 593/2 (593), 594/2 (594), 595/2 (595), 596/2 (596), 597/2 (597), 598/2 (598), 600/2 (600);
jednostka ewidencyjna: 181606_5 Głogów Małopolski, obręb ewidencyjny: 0007 Przewrotne:
działki nr ewid. 550/1 (550), 637/2 (637), 640/2 (640), 641/2 (641), 642/2 (642), 643/2 (643), 644/2 (644), 645/2 (645), 646/2 (646), 647/2 (647), 648/2 (648), 649/2 (649), 3798/1 (3798), 461.
(w przypadku działek podlegających podziałowi, w nawiasie wskazano numery działek przed podziałem, a działki przeznaczone pod inwestycję drogową zaznaczono pogrubioną czcionką)
Z aktami sprawy zainteresowane strony postępowania lub ich pełnomocnicy mogą zapoznać się w terminie 21 dni od daty ogłoszenia obwieszczenia, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy tut. Urzędu osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Rzeszowie, Wydział Budownictwa i Architektury, Referat Zezwoleń na Realizację Inwestycji Drogowych, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15 - wyłącznie po uprzednim zarezerwowaniu wizyty w systemie internetowej rezerwacji dostępnej pod adresem: http://kolejka.powiat.rzeszowski.pl.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Ewentualne zastrzeżenia lub uwagi można zgłaszać pisemnie w ww. terminie.