OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części wschodniej miasta Chodzieży
Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz Uchwały Rady Miejskiej w Chodzieży nr LXIX/519/2023 z dnia 27 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części wschodniej miasta Chodzieży oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112), Burmistrz Miasta Chodzieży zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części wschodniej miasta Chodzieży wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Konsultacje społeczne będą prowadzone od 24 marca 2025 r. do 25 kwietnia 2025 r. w formie:
-
zbierania uwag do projektu planu miejscowego od 24 marca 2025 r. do 25 kwietnia 2025 r.;
-
spotkania otwartego, poprzedzonego prezentacją projektu planu miejscowego, które odbędzie się 2 kwietnia 2025 r., o godz. 17:00 w Urzędzie Miejskim w Chodzieży, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, w sali nr 305).
-
dyżuru projektanta, który odbędzie się 17 kwietnia 2025 r. w godz. 15:30-17:00, w Urzędzie Miejskim w Chodzieży, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.
Z projektem planu można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Chodzieży, Wydziale Architektury i Gospodarki Terenami, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, pokój nr 412, w godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałki 8:00-16:00, od wtorku do czwartku 7:00-15:30 oraz w piątek 7.30-14.00, a także na stronie internetowej: www.bip.chodziez.pl - Planowanie przestrzenne – Konsultacje społeczne.
Uwagi należy składać za pomocą formularza pisma, dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), zamieszczonego przez Urząd Miejski w Chodzieży na swojej stronie internetowej https://bip.chodziez.pl/chodziezm/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego/urzad-miejski/zagospodarowanie-przestrzenne/formularz-dotyczacy-aktu-planowania-przestrzennego.html
Uwagi do projektu planu należy składać na wyżej wskazanym formularzu w formie papierowej na adres Urzędu Miejskiego w Chodzieży, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: urzadmiejski@chodziez.pl, lub przez platformę ePUAP. Uwaga złożona elektronicznie powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Ww. uwagi powinny zawierać: przedmiot uwagi, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą. Uwagi należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Miasta Chodzież.
Jednocześnie, w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko informuję, że zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Chodzieży, pok. 412 oraz składać uwagi do ww. postępowania. Uwagi do postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być składane w ww. terminie w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz.U z 2021 r. poz. 1797 ze zm.), na adres Urzędu Miejskiego w Chodzieży, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież. Uwagi rozpatrzy Burmistrz Miasta Chodzieży.
BURMISTRZ
MIASTA CHODZIEŻY
/-/ Jacek Gursz
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
1. Administratorem danych jest Burmistrz Miasta Chodzież z siedzibą w Chodzieży przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2, e mail: urzadmiejski@chodziez.pl lub pisemnie na adres Administratora. Kontakt z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@chodziez.pl lub pisemnie na adres Administratora.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawa z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w szczególności art. 17.
3. Zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt niniejsze materiały są przechowywane 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miejskim w Chodzieży przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz.
5. Składającemu przysługuje, na zasadach przewidzianych w RODO, prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, a odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała pozostawieniem sprawy bez rozpoznania.
7. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.