Ogłoszenie Wójta Gminy Kostomłoty o rozpoczęciu konsultacji...
Ogłoszenie Wójta Gminy Kostomłoty
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących:
1. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 238/344, obręb Ramułtowice, gmina Kostomłoty,
2. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 135/3, 135/4, obręb Osiek, gmina Kostomłoty,
3. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 334/5, obręb Kostomłoty.
Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 2, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.) informuję o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących:
1. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 238/344, obręb Ramułtowice, gmina Kostomłoty, sporządzanego na podstawie uchwały nr VIII/53/24 z dnia 24 września 2024 r.,
2. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 135/3, 135/4, obręb Osiek, gmina Kostomłoty, sporządzanego na podstawie uchwały nr VIII/58/24 z dnia 24 września 2024 r.,
3. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 334/5, obręb Kostomłoty, sporządzanego na podstawie uchwały nr VIII/56/24 z dnia 24 września 2024 r.
wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Konsultacje społeczne będą prowadzone w terminie od 14 kwietnia 2025 r. do 16 maja 2025 r. i będą obejmować:
• zbieranie uwag do projektu planu w wyżej wymienionym terminie,
• zbieranie wniosków i uwag do prognozy oddziaływania na środowisko w wyżej wymienionym terminie,
• ankietę do uzupełnienia w wyżej wymienionym terminie.
Spotkanie otwarte, poprzedzone prezentacją projektów zmiany planów miejscowych odbędzie się w dniu 5 maja 2025r. o godz. 15:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Kostomłotach, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, sala nr 12.
Projekty planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz ankiety do wypełnienia udostępnia się w siedzibie Urzędu Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, w godzinach pracy urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kostomłoty w zakładce: Konsultacje społeczne.
Uwagi do projektów zmiany planów miejscowych, wnioski i uwagi do prognoz oddziaływania na środowisko oraz ankiety należy składać:
• na piśmie lub ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty
• w formie elektronicznej przez system ePUAP lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@kostomloty.pl.
Uwaga i wniosek musi zawierać dane wnioskodawcy nazwisko, imię, nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile składający wniosek taki posiada, a także wskazanie, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wniosek lub uwaga powinna być złożona na formularzu, którego wzór wskazuje Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509), dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kostomłoty w zakładce: Gospodarka przestrzenna.
Wójt Gminy Kostomłoty
Edward Kulig
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) oraz art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.), w związku z realizacją czynności, o których mowa w art. 17a tejże ustawy, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Kostomłoty reprezentowany przez Wójta Gminy z siedzibą przy ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, NIP: 913-15-01-598. Z Administratorem można się skontaktować za pomocą tel.: (+48 71) 31-70-283 poczty e-mail: gmina@kostomloty.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Adres strony internetowej http://www.kostomloty.pl/
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pana Tomasza Więckowskiego, z którym może się Pani/Pan skontaktować za pomocą adresu poczty e-mail: iod@kostomloty.pl lub za pomocą numeru telefonu (+48) 693-337-954 lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w pkt. 1
3. Dane osobowe osób, które złożyły wnioski lub uwagi w toku procedury sporządzenia planu miejscowego, będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164, poz. 1587) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dane osobowe osób, które złożyły wnioski lub uwagi w toku procedury sporządzenia planu miejscowego, mogą zostać przekazane:
1) organom władzy publicznej, w tym urzędowi wojewódzkiemu, oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
2) innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Kostomłoty przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Gmina Kostomłoty, w tym: biuru projektowemu.
5. Dane osobowe osób, które złożyły wnioski lub uwagi w toku procedury sporządzenia planu miejscowego, będą przechowywane przez okres realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji.
6. Podane we wnioskach i uwagach dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
7. Osoby, które złożyły wnioski lub uwagi w toku procedury sporządzenia planu miejscowego, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
c) do żądania usunięcia danych osobowych;
d) do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
8. Podanie we wnioskach i uwagach danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak konieczne do zgodnego z prawem rozpatrzenia złożonych wniosków lub uwag, a niepodanie ich jest równoznaczne z niemożliwością ich rozpatrzenia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.