RNG.6722.4.2024 Międzychód,4 listopada 2025 r. OGŁOSZENIE...
RNG.6722.4.2024 Międzychód,4 listopada 2025 r.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIĘDZYCHODU
oprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania 
przestrzennego gminy Międzychód – Kolno (wieś)
Na podstawieart. 17 pkt 11 ustawy zdnia27 marca 2003 r. oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r.,poz. 1130 ze zm.) orazart. 39 i54 ustawy zdnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji ośrodowisku ijego ochronie, udziale społeczeństwa wochronie środowiska oraz oocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r.,poz. 1112 ze zm.) Burmistrz Międzychodu ogłasza orozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód – Kolno (wieś)wdniach od4 listopada 2025 r. do3 grudnia 2025 r.
Spotkanie otwarte nad rozwiązaniami przyjętymi wprojekcie planu miejscowego odbędzie sięwdniu13 listopada 2025 r. ogodz. 15:30.
Spotkanie otwarte nad przyjętymi wprojekcie planu rozwiązaniami odbędzie się za pomocą środków porozumiewania się na odległość zmożliwością zabierania głosu, zadawania pytań iskładania uwag przez jednoczesną transmisję obrazu idźwięku oraz zadawania pytań. Udział wspotkaniu otwartym będzie możliwy za pomocą przeglądarki internetowej – szczegółowy link zostanie zamieszczony wBiuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta iGminy wMiędzychodzie (bip.miedzychod.pl, zakładka: planowanie przestrzenne), co najmniej godzinę przed rozpoczęciem spotkania.
Dyżur projektanta nad rozwiązaniami przyjętymi wprojekcie planu miejscowego, odbędzie sięwdniu19 listopada 2025 r. wgodz. 15:30 –16:30 wsiedzibie Urzędu Miasta iGminy wMiędzychodzie (pokój nr 302).
Zapoznanie się zprzedmiotowym opracowaniem wsiedzibie Urzędu możliwe jest również po wcześniejszym umówieniu wizyty (tel. 95 748 8100 wew. 317).
Uwagi do ww. projektu planu mogą być składane od 4 listopada 2025 r.do 3 grudnia 2025 r. z podaniem imienia, nazwiska lub nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby oraz adresu poczty elektronicznej, o ile składający wniosek taki posiada, wraz 
z oznaczaniem nieruchomości, której uwaga dotyczy np. nr działki ewidencyjnej, oraz wskazaniem czy wnioskodawca jest 
właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą. Uwagi należy składać wyłącznie za pomocą „formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego”, dostępnego m.in. na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie (bip.miedzychod.pl, zakładka: planowanie przestrzenne), na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym 
za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adresurzad@miedzychod.pl lub skrzynkaePUAP:/2430jggkpv/SkrytkaESP.
Klauzula informacyjna
Zgodnie zart. 13 oraz 14 ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych zdnia27 kwietnia 2016 r. – RODO (Dz.U.UE. z2016 r., L 119,poz. 1), Burmistrz Międzychodu informuje, iż:
 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych wUrzędzie Miasta iGminy wMiędzychodzie przy ulicy Marszałka Piłsudskiego 2 jest Gmina Międzychód, reprezentowana przez Burmistrza Międzychodu.
 2. Kontakt, wzakresie czynności przetwarzania danych osobowych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych – inspektor@miedzychod.pl,
 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawieArt. 6ust. 1 lit. c RODO, awszczególności na podstawieart. 17 pkt. 9 i11 Ustawy zdnia27 marca 2003 r. oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym iart. 39ust. 1 Ustawy zdnia3 października 2018 r. oudostępnianiu informacji ośrodowisku ijego ochronie, udziale społeczeństwa wochronie środowiska oraz oocenach oddziaływania na środowisko.
 4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą przeszkoleni iupoważnieni pracownicy do przetwarzania tych danych wzakresie wynikającym zzakresu obowiązków oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub na podstawie umowy, wtym m.in. strony oraz uczestnicy postępowania administracyjnego.
 5. Jeżeli Pani/Pana dane osobowe nie zostały zebrane od Pani/Pana, to przysługują Pani/Panu wszelkie dostępne informacje o ich źródle, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw iwolności osoby, od której dane te pozyskano (art. 8aust. 1 Ustawy oplanowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zgodnie ze wskazaniami art. 8a ust. 2 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
 8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania iuzupełnienia lub ograniczenia przetwarzania. Przy czym zgodnie zart. 8b Ustawy oplanowaniu izagospodarowaniu przestrzennym wystąpienie zżądaniem ograniczenia przetwarzania, októrym mowa w art. 18ust. 1 RODO nie wpływa na tok iwynik postępowania.
 9. Wprzypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych zdnia27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych wzakresie wymaganym przepisami prawa jest obligatoryjne, awpozostałym zakresie dobrowolne.
11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane wsposób zautomatyzowany, wtym również wformie profilowania.