1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. ZAWIADOMIENIE STAROSTY INOWROCŁAWSKIEGO o wszczęciu...
Wróć do listy komunikatów

ZAWIADOMIENIE STAROSTY INOWROCŁAWSKIEGO o wszczęciu...

ZAWIADOMIENIE STAROSTY INOWROCŁAWSKIEGO
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 11d.5. ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311) w związku z art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) zawiadamia się, że w dniu 28 października 2025 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Inwestor: Wójt Gminy Złotniki Kujawskie, którego pełnomocnikiem jest Pani Renata Krajczewska-Jędrusiak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BIURO PROJEKTOWE Renata Krajczewska-Jędrusiak, ul. Żwirki i Wigury 9/1, 87-840 Lubień Kujawski.
Inwestycja: „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Jordanowo”.
Działki objęte opracowaniem (stan istniejący):
Jednostka ewidencyjna040709_2.0009 Jordanowo, gmina Złotniki Kujawskie: 24, 71, 69, 54/4, 3.
Nieruchomości lub ich części, w liniach rozgraniczających planowane do przejęcia na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego(działki w nawiasach zaznaczone czerwoną czcionką pogrubioną - powstałe z podziału – planowane do przejęcia pod inwestycję).
Jednostka ewidencyjna 040709_2.0009 Jordanowo, gmina Złotniki Kujawskie: 69 (69/1,69/2), 54/4 (54/5,54/6).
Nieruchomości lub ich części w liniach obszaru inwestycji, na które uzyskano dysponowanie na czas realizacji inwestycji:
Jednostka ewidencyjna 040709_2.0009 Jordanowo, gmina Złotniki Kujawskie: 24, 71, 3.
Nieruchomości, z których korzystanie będzie ograniczone:
Jednostka ewidencyjna 040709_2.0009 Jordanowo, gmina Złotniki Kujawskie: 3.
Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.
Informuję, iż strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem i załączonymi do niego materiałami w Wydziale Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji przy alei Ratuszowej 38 w Inowrocławiu w godzinach pracy urzędu oraz składać ewentualne uwagi i wnioski w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Termin i zasady przeglądania akt sprawy uprzejmie proszę uzgodnić telefonicznie z pracownikiem prowadzącym sprawę. Jednocześnie informuję, że przeglądanie akt sprawy jest prawem strony, a nie obowiązkiem i od jego spełnienia nie jest zależne wydanie rozstrzygnięcia przez organ administracji.
Telefony kontaktowe: 52-35-92-103, 52-35-92-102.
E-mail:budownictwo@inowroclaw.powiat.pl
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Znak sprawy: AB.6740.D.5.2025